Hei vaan kaikki jotka oletta tänne eksyneet.. 
En siis ole ennen pitänyt blogia, mutta kerta se on ensimmäinenkin ja jotakin tänne siis pitäisi kirjoittaa. Jos vaikka selittäisin jotakin itsestäni (vaikka tuolla reunassa on tuo pieni info loota). Elikkä siis..
Olen Fokson, Foksi, Foks, Zusuki, Hansu, S-ykt ja lisää lempinimiä saa keksiä jos huvittaa. Olen 14-vuotias ja asun korvessa. Perheeseen kuuluu äiti ja sisko. Isä käy aina sillon tällöin visiitillä. 
Luonteeltani olen melko sekalainen, joka paikassa vähän erinlainen. Mutta pääasiassa kuitenkin mukava (ainakin niille joille haluan olla) , kohtalaisen puhelias, avulias ja työnarkomaani (vaikka en ole töissä..?). Monet ystävät myös sanovat minun olevan hyvä kuuntelija ja osaan neuvoa heitä ongelmissaan. 
Kuuntelen mielelläni heviä ja joskus rapia. Lempibändejä ovat ainakin: Black Veil Brides, Escape The Fate, Sentenced, Avenged Sevenfold, Sick Puppies ja tosi moni muu.
Harrastuksia ei ole, mutta tykkään kirjoittaa (saatan lyödä niitä kirjoituksia sitten tännekkin), sekä piirtää.
Ja näin olen myös aika suunnaton animen ja mangan fanittaja joten kestäkää se >8D